~iniLaH aKuH~ :D



:: Something about me ::




Name : siti nurhidayah binti arifin 


D.O.B : 09 November


P.O.B : Hospital Tangkak 


Sibling : 4 
#Ahlong(: --------->Siti Nurhidayah
#Angah (: --------->Siti NurAinun
#Udeeer(: --------->Siti Nursuhailah
#Adik  (: --------->Muhammad Farrid  


Status : Student yaww (:


F.Food : Tomyaam *yummy ~


F.Drink : Susu Soyaaa~


Hobii : Tetidur, Teronline, Tertengok Tb, Terjalan-jalan..dll


Cecita : Nak jadii cicakwomenn. Bisa nngak ?


Rumah : Batuu, Sederhana "Rumahku Syurgaku"


Cinta Hatikuu : Tiada -.-


Aku bermula dengan kosong, mengharapkan kekosongan yang ada ditanganku diisi dengan kejayaan.Aku dipermainkan & ditinggalkan, ahh~ tu semua tak perlu diungkitkan .. Aku banyak kisah hitam yang aku sendiri tak mampu untuk diisi didalam lembaran ruangan yang tadinya kosong, kemudian dimuntahkan isinya agar dapar dibaca ~Aku, seorang yang tidak mampu untuk menjadi contoh yang baik kepada adik-adik aku ~  Bila duduk berjauhan, aku tak punya siapa-siapa untuk aku luahkan isi hatiku ni.. Mungkin dengan kehadiran blog aku yang tak berapa nak indah ni dapat menemaniku sehingga aku tinggalkan dia~ 




Hopefully, dengan keberadaan aku yang sendirian ini dapat membina semangat untuk aku berdikari dan berdiri di atas kaki sendiri . Sekian ~

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love