* merepek vs shampoo aku ;D *

hhe , dha mandi kott . .
wangiiiii!!!!! 
 ♥ ♥tadi cuci rambut , ♥ ♥
guna " ♥sunsilk ♥ [pink] tao ~
laalalalalalala~
hhehe .
sedap cikit pale aku nie .
kalau tha , dok gatal sane sini
nak kata ade kutu ,
oiiii , TAKDE lah .
jaga baek punye bioll .



 
*oppss , terbesar plak botol shampoo aku

*soe , terbengot2 plak botol ni
[akibat terkena cahaya matahri yang melampau]





*muke time sengal2 .


free animated dividers


aini , seharian aku jaga KIOSK . .
tapi aku break t/h lah . .
ikut kak ayu  and kak ana g JJ [tempat dirahsiakan]
*untuk mengelak kess penculikkan yg semakin berleluasa ;D

____________________ ♥ ♥seronok ♥ ♥_______________________




kami berjalan2 dengan gembiranya ,
singgah makan di food court milik JJ tersebut ,
kahkahkah
then , shopping2 barang harian kami ,
 kami pon pulang . .
kak ayu sent aku sampai kat kampuss ,
aku bukak balik kiosk
yang ku tinggalkan selama 3 jam itu .
then , tutp kiosk pukul 5 ptg .
balik jer ,
 aku g ikutt kak ayu wif kak ana p KLIA . .
Aku mmg pantang
 kalau kak ayu nak kua g mana2 ,
mesti aku nak ikutt .
[sebab; aku memang kaki rayau]
.malam baru balik ,
sampai uma jer kul 9 .
then , p mandi . .



_____________________________________________


dEIIIdeii , korang . .
bace nie . hhe
my unly boyfie sent diz to me
[korang rase betol tak ??];-

***Sayang, tidur di waktu Maghrib sesungguhnya tidak dibenarkan kerana ianya mempunyai isi kandung yang tersirat didalamnya. Sebahagian besar yang tidak diketahui ramai, ianya memudahkan "benda" tersebut masuk dan tinggal didalam tubuh badan kita kerana diwaktu tersebutlah, ianya aktif.

Sebab2 lain :
1. Melemahkan akal fikiran [ tha pasti kott]
2. Tubuh menjadi berat pabila jenazah diusung  ✔[pasti , tapi tha tao  ✔ o X]
3. Menarik syaitan
4. Dan lain2Sebab tu saya tak kasi awk tidur, sbb sya x mau awk terkene mcm bnda2 kat atas tu.. sebab sya SAYANGG awak sangat3... ♥ *****teeetttt ~
hhe , soo sweet . .
oke ,
Delta Hey Max Nine
free animated dividers
ESOK AKU NAK BALIK KAMPUNG
HEE  ,best2 . .
pagi2 lagi aku nak gerak
adess , mao bngon pagi nie yang malass
time uh lah aku syok tidoo . .
tanpa gangguan oleh sesiapa .
tapi nak balik punye pasai ,
terpaksalah berkorban ;D
hhe .
so, sepanjang aku balik kampung  ,
NO FACEBOOK , NO BLOG will updated .
hmm , sokay. .
nak buad camne ,
kat uma aku tade streamyxx wookk
tape,
sebulan jer kott. .
hhe . .
oke lah . .
nak memFB dulu ,
sampai jumpee lagii korangg .
tatatititutu~



animated gifs


No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love