salam AIDILADHA :)

Lame jugak aku tha update blog aku nie . .
err , lagi 2 hari nak sambut hari raya korban >>
 hhu , balik kampung ~

 bulan nie aku FINAL EXAM .
.huh , sungguh saked kepala .!!
start 09,10,12,13,14/11
lepass dha, tinggal ygg 20/11 punye jep .
.hmm, kejap jer
waktu
    berlalu . .
animated gifs


 urr , aku pon rase sebak kot
 bile teringat hari raya haji nie,
saat2 nenek aku nazak , then passed away
 [innalillahhiwainnailahirojiun]
sedeh yang teramat kott. .
tapi tahun nie pacekk aku yang kat JB
  wif anak dea tumbangkan 2 ekor lembu . .
so ,dowg korban kan kat depan uma macekk aku kot .
seram sejuk jugak aku tengok lembu tu .


rase kesian pon ade .
tapi dha name nye raya korban ,
so , nak tanak . .kasi sembelih ;)
alhamdulillah , sumenye berjalan dengan lancar ;D

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love