finish ALREADYY ..

URR, maybe la . 
 lipat kaen baju suda ,
 jemur suda , 
sapu rumah suda , 
masak ??
kak anna !
masak pe ntah lah , 
tapi pe jer yang dea masak sedap .
na buat pe ek aini ?
semalam plan nak p gym , tapi macam tak jadi jer.
haaa , pe lagi . ;---
update blog la plak , hhe 
*updateupdate sampai kao gylaa .

tadi sambil aku lipat kaen baju aku tengok movie ; MAGIKA .
woo , wa baru tengok la.
best gylaa citer dea . 

malam tadi aku bole plak tetidoo .
rancang nak tido lambat , tapi ape bole buad
mata aku nie pantang tutup , mesti terlekat . 
hhe , da name pon kuat tidoo kan 

p/s ; aku tak suka orang kacao aku time aku tengah tido 
so , beware !


*ku sayang , ku cinta , biarpun tak mampu ku lafazkan sebab dan alasan ,
 ia tetap menjadi satu misteri , tapi aku tetap sayang dan cinta akan dirimu . 
karena dirimu itu pendinding buat hatiku . tanpanya, berkecailah hatiku ini .


angah pagipagi da mesej akuu . said ; ".oit . hhe"
text potpetpotpet ngan dea kejap jee .
tatao na say apee lagii.
hhe ..
then aku text  my "sayang" .hhaha
mengongg 
mengarut ;)

wahh , malassnyee nak mandi ;D

aku pompuan , bukan lelaki oke .
*jangan salah faham .



No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love