makan + hujan + sejuk = kenyang + ngantuk

haha . pagipagi da belasah "spaghetti" made by kak anna .




 Go to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize image






unlineunlineunlineunline . . lalala . unline samapi sakit pinggang aku .
macam orang tua la plak aku nie . hahaha . tadi p dapor . tengok kat atas meja , kotkot ade
mende yang aku bole makan ker . nmpak tapai aku semalam , aku bedal la . then aku bedal kek batik yang kak ana buad aitu , so yummy . haha . perut still kenyang lagi . tapi mulut nie nak mengunyah jer. maklumlah , hujanhujan gini un . nak makan jer kerjanya .
kawan aku text aku say ASAHAN banjir . tu aku tak tau lah un . family aku sume ade kat SAgIL .
so , if aku text dorang pon , mukannya dorang tao pun . huhu .
err, lambatnya nak wait esok . miss them gylagyla. hhaha.




korang , t aku seminggu ta unline FB and ta update blog .
waduh , tapi ade ku kesah if aku unline or tak . janji aku dapat jumpa family aku ;D
wahhhh , best gylaa .


berita baek ! kaki aku dah mula membaek . ubat aku sume da habiss . hhihi .
so tade lah kedengaran suarasuara lantang menyuruh aku makan ubat . hoorayy !\




esok aku balik kampung , hurayy ~
lalalalalala .
230ptg aku akan meninggalkan KL .
tak sabar rasanya . mintakmintaklah esok tak hujan yang macam hari nie .
kalau tak , rumit sikit lah nak balik . aduu


jum melayan cornetto hujan2 ni . bestbest .
eh dayah , kao kan batuk . pesal kao makan aiskrim ??
kao nak demam yee . hahaha .
oit , bukan lah . ade orang bagii . aku makan lah .
rugi kot if tak makan . hhuhu
Go to fullsize image Go to fullsize image




heyhey , lama kan aku tak tulis text yang orang post kat aku .
ni yang the latest ;


1 . New post , Letter To Moon . .
     This 1 are really special 4 u . A lot of meaning on it ,
    u'll not understand 4 some part .
    Moon is u (Munceet) .
    soe , hhehe , but moon was very beauty and shining .
    which is means that you are beautiful .
 p/s ; tengs for who wrote this ;D







2. ku sayang ku cinta, biarpun tak mampuku lafazkan sebab dan alasan ,
    ia tetap menjadi satu misteri , tapi aku tetap sayangdan cinta akan dirimu .
   karena dirimu itu pendinding buat hatiku.
  Tanpanya , berkecailah hatiku ini . Selamat Pagi Cinta .







3. Ku tulis namamu dipasir , tapi dengan lantang ombak datang memadam nya .
    Ku tulis namamu di langit biru , tapi dengan kencang angin datang menyapunya .
    ku tulis namamu dihati ku , dan ia kekal bersemadi di dalamnya ;D







*tu jerr. haha . best tak word dea ?
**best un .




jap , ni aku ade copy poem sum1 yang aku sendiri tak kenal . haha .




_letter to moon _ written by david

Here I am, writing her love notes
Because this is a great way for me on her
And I'm lucky that I found her
I can see how she's beautiful
Good looking and got talent and abilities
I can see my eyes on her
Proud of being her boyfriend
Shouldn't be ashamed that she's mine
I want her to be mine forever
Be there for her when she needs
Be by her side and make her
Loved, special, safe and protected.
Always stand up for her no matter what
Want her be my queen
Even the wall are thick or thin
I will be there for you
I will getting through that wall.



No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love