T.I.R.E.D !

letih kot aini .
dah lah madam kuakan late . 
turun bawah jer tengok "AMIN" da balik .
so terpaksalah aku wait "kaka ana" balik kerja =.=

aku dilantik sebagai LEADER for TECom2 ??????
for the FORMAL REPORT WRITING.
and for presentation 2

argghhh , tidakk . .


aku dah lah tak reti nak buad2 mende cmnie .
aduu , payah tol .
for presentation 1 sek baek aku jadi "anak" jer .
kalau dua2 aku leader , alamatnye terabur lah .
hhuhu



evaluation for Tecnical & Communication English 2 (TEC 2)  ; madam tatty ;D

  • forum ( giving ideas/opinions/instruction)                                - 30%
  • asignment outline                                                                           - 15%
  • presentation 1 (cause&effect OR compare&contrast Essay ) - 15%
  • formal report writing                                                                       -30%
  • presentation 2 ( Report Analysis Presentation)                        -10%
                                                                                                     total = 100% (no final exam )


                                                               *tu yang aku suka tuu

madam bagi kua awal tadi ,
 sementara wait kelas lagi satu 
aku lepak kat KOSISWA wif amin . 

time kelas data analysis tadi , 
madam ajar gunakan mic access
 for doing data design .
act , nak kata susah , takla susah  sangat 
cuma mende nie leceh nak buad .
tengah syoksyok , tak sedar time da abess .
nak tanak terpaksa lah wait madam lily suh kua .
lamalama letih jugak .
lastly dea ade suh buad presentation bout data model .

tugas aku cari definisi dea .
hhaaha , kerja yang mudah dan ringkas ;D
tapi memerlukan kefahaman yang mendalam
 untuk dibentangkan minggu depan .
cehh , poyo tol aku nie .
hhahaha .

korangkorang , korang sayang aku tak ?



heyhey , read diz ;

"I can't sleep alone tonite , I need u here with me , 
even though I closed all the doors , there's sumting holding my brain ,
babe , i'm an addict now , 
an addict for ur love "

sweet tak ?

kepada yang menghantar "text" nie pada saya , 


saya suka akan "texttext" yang awak bagi kat saya .


saya sayang awak lah .


No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love