bilaa tak ngantuk .

MASHAMMASHAM aku buadd , antaranyaa ;


Perkara 1 ;  MAKAN 


aduss , mende nie lah yang aku nak elak pada waktu malam sebenarnyaa .
haiiyaa , macammna nak SLIM nie .
lemak da mulaa membiak di perut , tangan , kaki , peha , dan pinggang .
tapi bilaa tengok or p dapor , mesti nak makan nyaa . hhe





act , sekarang nie aku dalam proses nak DIET walaupun proses tu hampir gagal
disebabkan nafsu makan aku yang semakin membuas dan pengaruh rakan dan teman rapat .
aik , kenapa aku kaitkan merekaa sekali??
hhuhu . dayahdayah . hey , kurus oke kurus .



atau nak jadi cmni ?


 
eee yerkk . scary doe wa cakap luu .
better waa berisi daripada cam yang kat atas nie .
wallaweyhh ~


perkara 2 ; UNLINE


hey , kalau daa unline manjang jelaa . tapi mende yang aku suka bukak ;--


i . FACEBOOK





ii . BLOG





iii. FORMSPRING

*TU Jelaa .
pastu misi aku sajesaje je gatal tangan n matap  jenjalan kat blog orang laen ,
tu sumaa juz nak tambah pwens and tambah koleksi-2 yang menarik di blog mereka .
tapi , tak sumee oke . tapi aku lebih prefer memilih untuk klik kat tutorial mereka yang sangat baek hati untuk memberi tunjuk ajarr . tengss yeah kalian (^-^)v


perkara3 . AH SUDAHH. . 


Perut memulass kot . macam nak yakk . nie yang paling aku malass dan cukup-2 malas nak buat .
hhehe , kengkadang aku simpan untuk esok pagi jee .weee~







hey , lihat atas tuu .
ade kucing nak berak lahh .
tengokk , mulaa mengangkat sedikit ekor dan montotnyaa (sambil meneran)
hhaha , tak senonoh betul aku nie .


err , tu jelaa mende / perkara yang aku buat bilaa tak ngantuk :D

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love