kepastian !



akuu masih dalam dilemaa .
aku mahu kan kepastian samada betul atau tidak dea menerima akuu .
dea ade say yang dea takan tinggalkan akuu .
okayy , aku percaya .
aku dah pilih dea sebagai sebahagian daripada kehidupan aku .
so , aku akan tetap pilih dea.
tapi kalau aku and dea tade ____ , ape bole buad un .
sume nyaa aku serahkan pada takdir yang telah ditetapkan .
urr , aku terasa seperti mempunyai semangat yang sebelum ini aku tak pernah rasaa .
akuu pun tatao semangat ape kah itu .
tapi yang aku pasti semangat yang menuju kearah membuat kebaikan .
aku akan tinggalkan segala macam perangai buruk akuu .
InsyaALLAH , dengan izin ALLAH . 
aku tak sangka , ape yang berlaku semalam telah membuka mataku dan hati sekali ;D
tengss for sapa yang daa sedarkan aku daripada teruss lekaa dan lalai .

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love