picQuh picMu juaa .

hey hey . ni antara pixchapixcha yang daa lama aku snap , 
tapi tak uploadupload lagii .




*aku wif my adek no2 : siti nurainun 



*yang nie pun aku wif adek aku no3 ; siti nursuhailah

pic nie aku amek mase nak p uma macek aku kat segamat . 
yang tade dalam pic nie adek aku yang lelaki jee. 
time nak snap , dea daa tidoo  .
malass nak kacao , biaa kan kami jee yang layan snap .
                                                  



atass motor pun jadii . 
haiyaak , nasib bek adek aku yang drive . 















udaa , mari nak gigit telingaa kao tuh .

*gylaa kot akuu , pic aku sebeban . 
buat semak jee kat post aku nie





:: kat atass nie pic aku sebelum and semasa kat air kolam ::



duk lepakk depan uma , men carrom 


ni lah carrom . 
aku tak lah pandai sangat nak men mende nie .
adekadek+ bapak aku memang gylaa2 lah kalau men .
aku selalu kalah . haha .
dan selalu jugak menyerahh kalah .




senyum kambingg . haha
time nie aku nak p anta adek aku p daftar kat sekolah rendahh .
aduu , lemah sekali akuu bile disuruh memakai ______ . 
tapi aku sedaya upaya berusaha memakai nyaa. haha
alhamdulillah , inilah hasilnyaa .
hahah . macam pe ntah .
pakai tudung pun payah .




kami perasan nak adee anak sendiri 
Glitter Text Generator


Animal Text Comments


ni mak and ayah akuu ,
aku snap pic nie masa hari keluarga 
kat tempat aku ; MSSM 
kat bawah niee pun sama .
cumaa aku lambat cikit nak post .
tu jee .


wahh , pertama kali aku kelihatan tinggi bila snap pic dengan adek aku . 
sebeblum nie , aku lahh yang paling rendahh , haha .
almaklumlahh , bile ngan adek2 akuu jee, kenaa pakai kasut tinggi sikit ,
baru sama macam dorang .
lagi-lagi yang no 3 . 
tinggi macam galah .



werkkk , to encik nik


lepas makan , snap pic bnyakkbnyakk


adek makan , akk sibuk ngadap depan snap pic .
pe laa aku nie . 


posing dan posing jee kerja aku nie .


mukaa tha bole blah .
aik, mengapa muka ku kelihatann laen bebeno ?


peluk kao ketatketat .


sempat g posingg . haha . 
boringg , setakat p tapi tengok dorang masuk acara jee .
aku nak masuk? 
sori bnyakk3 lahh .
paksaa lah aku macam ne pon, 
aku takan masukk .


ni anak jiran akuu . 
name : nur adrinaa syafira @ fiera .
kalau membebel , macam orang tua .
hahaha , jangan marah dongg :D


nie adek aku , ala-ala ustazah .
hhe , sebelah dea tu syamira . 
satu sekolah ngan dea .


sementara menunggu dorang yang masuk 
pertandingan karaoke  "IDOL ASAHAN"
haha , lawak tol nama dea . 
jiran sebelah uma aku pun masuk jugak .
akuu ? haram mao masuk . 
setakat karaoke kat dalam rumah or kat tempat2 tertutup ,
bolehlaaa .
huhuhu .


opss , warnaa kuku . haha .
warna memang senang ,
nak remove , payahh sikit .
tapi aku puass hati sebab dapat warnakannya dengan
warnaa hitam 



budak kecik nie macam amoii kan , 
orang kat taman aku panggil dea amoii .
sebab mukaa dea macam cinaa laah.

p/s ; daa , sudahsudahlah cik dayah uii mao pub pic kao yang menimbun tuhh . aduu , serabut aku tengokk . haiyyaaa .
**
ehh . hAmpir terlupaa dokk , aini buffday adek aku yang kecik sekali ; MUHD FARRID  yang ke 11tahun .



from ; akk kao yang selaluu rembat kao . haha . sengall tol aku nie .
pape pun , aku doakan kao berjayaa dalam setiap kehidupan kao , dan akan menjadi seorang yang dikenalii orang .cehh , apelah . semogaa kao selalu dilindungi olehnyaa , diredhai oleh-NYA .



follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love