kenali saya

hey kawan-2 , korang da tydo ker ? hallamakk , awal lagi sehh :)
ni lah padahnyaa bila nbangun sampai matahari nak terpacak kat atas kepalaaa . 
mata segarrr jee . haha . padan muka kao yayaa :) malass nak layan :P




pagi nie punyaa entry ---> "KENALI AKU"
yee , kenali akuu . sebab ade diantara orang yang rapat dengan aku tak faham lagi perangai aku camnee .


okayy , kat cinie ade beberapa list perangai aku yang mungkin korang tak tao lagii . 
*bagi yang daa tao tuh ta payah menggatal nak baca yee 




  1. aku seorang yang pemalass * sikit jeelaa. 
  2. aku tak suka di kongkong * rimass
  3. gylaa mesej . *bertahan 25jam dalam 1hari 1jam tanpa hentii . 
  4. Agak sensitif sikit . *ha? sikit ? bukan banyak kee dayah uii ? 
  5. panas baran *sangat2
  6. kuat melenting *err, dipertimbangkan
  7. even aku ade yang kat no 4,5,6 tuu , aku seorang yang penyayang taoo . haha * sudah semestinyaa . 
  8. aku suka berangan  , *berangan je kejenyaa .  
  9. aku tak suka kena bebel hari-2 * memang tak minat laa  
  10. aku suka kucingg * lebiuu kucingg
  11. aku suka makan *yummyyummy , bila makan hati senang
  12. aku tak suka mandi  *tapi bile da mandi memang lama laa :)
  13. aku tak suka orang yang suka jaga tepi kain aku *menyampah , macam jiran **** aku tuu 
  14. aku tak sukaa orang yang lebih-2 *bongkak , riak , takbur
  15. mencimencimenci orang yang sukaa amek hak akuu  * err , ko rase ?
  16. aku menyampahlaa if orang tu maen kisaii-2 barang akuu  *memang menyampah gegilaa laa
  17. lagi aku menyampah bilaa orang tuu nak suh aku ikut telunjukk dea jee . * sikit2 dea, geram dongg .
  18. hmm , yang nie aku memang tamao kasi tao lahh  . bahayaaa :)* rahsiaaa . 
  19. yang nie korang nilai lah aku sendiri . . aku pun da tak tahu lagii pee daa . 
hahaa .tu baru cikit . act , banyak lagi yang aku nak taip . tapi pandai-2 korang laa yee . 
malass aku nak taip pepanjang , takut de yang touching plokk :P . tapi kan aku sedikit musyikil dengan diri aku sendiri . ade orang tu buatlaa aku camne pun , aku kejap jee hot ,pastu da cool balik . memang tak best ur kalau cenggini . kalau bolee aku nak yang lelamaa . 

abess da pasal kenali aku . 

tadi abang balik . tanya aku esok ade kelass tak . aku memulaa say tade . *sajee nak tao kenapa beliau tanya sedemikian . . haha . dea nak ajak aku g UMT . ade program pe ntah . seminggu babe kat sana . aduih , kalau lah aku dapat p jugak , alangkah bestnyaa hidup aku sebab pestime kot aku ikut juin program abang nie . waaa~ nak p . yang minggu depannya plak . dea tanya pasal kelass jugak , katanya ade program berkayak ke berakit . aku pun tak pasti . tapi nak jugak juinn . sedihhhnyaa . if aku tade hal minggu depan . kompem aku ikutnyaaa . . lalalaa~ agenda utama aku : SELESAIKAN KES TU DULU ! " 

hmm , aini aku kena bebel lagi . pasal SOLAT  . aku mengaku yang aku memang liat cikit laa bab-2 solat nie . hello , bukan aku tak ingat langsungg yee tang soolat nie , cumaa kadang-2 tuh memang malas nak buat . memang solat tu WAJIB , tapi bagi aku . tu hak masing-2 kan . aku tamao solat dalam keadaan terpaksaa . sama jee kaalu aku tak solat if kena paksaa begitu . Sayang , maaf yee . t saya akan slow-2 buat mende nie yee :) . jangan nak mem***** lagi pasal nie yee . harap sangat :)

yang pasal status aku yang ini :

petang tu aku teman lah kak Ayu p 'Singer' , tengok-2 motor un . hhuhu . 
yang aku nie pantang sikit kalau bab -2 mator , 
even yang nak beli motor nie akak spupu aku tuu . 
hahahahaaa XD .
ni laa motor yang aku berkenan tuu . 
tanyaa-2 downpayment dea mao RM1300 ++
mak aihh , mahal nak mammmp !
sabar je laa yayaaa uii . 
nanti kau mesti dapat jugakk :)
ohh ,nouvoLC ..  
i lappp u againnn :)

korangg-2 , bufdayy aku t korang bagi lahh hadiah yang macam kat atass nie :P
auwauww ^__________^


aku tak dapat tidurr !!!!!!
mane taknyaa cik hidayah uii . 
ko daripagi sampai ke petang tadi duk melantak 'nescafe' jee . 
rasakan kao , kompem sok kao mengantuk , macam time kat kelass koku tuu . 
hahaaa , terlentok sikit kepala kat atas meja teruss lelap sampai ade bunyi
haha . malunyaa aku . sek baek kak tyah kejutkan akuu . 
kalau tak , mao taknyaa dorang present sambil ade muzik tambahan . bhaha

okayyyy , aku tak tahu nak buat ape sekarang , now nak usha2 blog 
  1. nik hasif nik hasbollah
  2. xia misha
  3. anak sulong zemer
  4. kak anna rashid
  5. Syeera mashmellow
dan sesapee yang aku rase nak tengokk . sebab aku nak kentut kat home dorangg hahahaa . kasi bau and tinggal jejakk jep :P
okaayy , sampai jumpa lagiii :))

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love