:: kami yang baru ::














Mangkuk hayun kan kami nie ??
Ape cakap camni dayah, lempang kang !!
hhaha , ni time aku ajak kak miza temankan aku pegi KLCC  . .
Sume gara2 adek kesayangan aku nak p PETROSAINS. .
so , nak tanak , kena lah bawak . .
bukan selalu ponn .
hhe .
kak miza ni pantang cikit kalu orang ajakk dea kua,
gerenti ON punyee .
btw, she' very3 nice to me .
that's why  , saya suka dea !!
HHAHA . "KAKA MIZA , I LUFVE YOU . . "








Ni aku ngan adek aku yang no 2 , "siti nurainun" pixcha nieh aku snap time raya haji aitu ,
hhe , cantik tak adek aku ??


*cantek kann :D


aku memang ngam kott ngn dea, bab dea nie sporting .
tha kesah aku wat pe jer kat dea , HHE .
Suke sioott aku . .
yang nie plak adek aku no 3 , "siti nursuhailah"
hhe ,dea nie macam ustazah kott. .
pe yang akuu buad sume tha kena. .
tapi , pe pon  . .dea tetap adek aku :)
sayang kao bongekk ;P
nie adek aku no 4 "muhd farrid "
dea nie memang selalu saketkan hati aku , tapi aku tak kesah kott
layankan aje , sebab dea lha satu2nye HERO dalam family aku . .
aku pon sayang kao budak kecikk~

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love