*winkWINKwink*

huh , penat kott . .
rest tapi macam tak rest , hhaha :D . cmne tuh ?
tengah hari taadi panas terik ,
tak lama tuh hujan lebat plak . .
adu , sejuk + best kot tido tadi
tengah enak dibuai mimpi ,
 si black bole palk dok pijak perut aku
mao tak nye ku terperanjat ,
engat kan ape lah tadi .
dividers
*kao ni black , potong tol lah aku nak tido . .
siap kao , t kao tido aku kacau kao
.
**hhehe , setan tahap dewa kott..
time hujan sume si manja2ku lena .
ade yang kat sofa depan , kat dapur , kat bilik .
hhe , comel kot tengok muke dorang tido .
dividers

*aku bile da dapat bantal , TIDO mmg tha egt dunia kott
HHAHA ;D

p/s ; tidotidotido , tu jela keje kao dayah!!
bile entah nak berubah  . .
animated gifs

[-SENARAI HARIAN AKU -]
tido ✔
makan ✔
mesej ✔ ;p
bergayutt ✔
basuh pinggan  ✔
jemur kain baju ✔
lipat kain baju ✔
sapu ruma ✔
mop lantai ✔
      -(¯`v´¯)-» 
 ◕‿◕。
 ; oke, complete . cume masak je blomm . .HHAHA
tatao kot na masak ape . .aduu~
kaka ana ajak p pasa malam . .BESTBEST !! [LEHER AYAM] c;
WAITfor me ,
aku na ratah kao manyak2 malam nie . .weee~
kak ana macam bese lah , menu dea ; yong tao fuu , bebola , and apam balik ;
kak ayuu tade , holiday :: TERENGGANU :: - 2 hari kott kat sane . .
tinggal aku , kaka ana , abg ,
 and si manja kami [black , gemook , mayo , and puteh ]
hmm , minggu nie last aku jaga kiosk ,

SEBAB ;----->
animated gifs
jumaat nak blik kampung ,
bole lah aku nak merempit kat sana ;)
 lagipun lambat lagi nak naek sem baru . .
tapi macam kejap kot cuti aku , hmm o(‧'''‧)o .
10/01 da start da kelass aku . .
argghhhhh , malaasss nyee . . . .
bagi lah cuti lamalama cikidd .
tapi na buad camne , terima je lah .
_____________________________________________________________
divider
weyh korangg, aku da meet sum1
 yg special sangat
 dalam hidup
 aku .
animated gifs
hhehehe , sekarang bole
dikatakan aku senang ati kott . .
coz dah dapat pe ygg aku inginkan
and aku rasa aku lah insan
 paling bahagia di atas bumi ini ;))
[termasuklah alam semesta ini]
korang doakan lah aku yep . .
hope relationship yang baru  ♂ ♀
 terjalin antara kami nie berkekalan ..
AMIINNN ~




Serabot ? Mintak maaf :D

1 comment:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love