hari yangg takk berapa nak indah !

err , =,=
nape subject math 
"MAKIN LAME MAKIN SUSAHH "
naek menyampahh akuu , 
1st day belajar , da sakett pale . 
aduiii , menyiksakan . 
dengan jaduall aku lagi . 
haihh , sume nye serabutt ;(
dengan laptop aku nye cmnie , 
jadual aku lagi . 
haishh , macammacam

abess kelass jerr .
mem ajak makan . .
*makan soto . sedapp ;D
ERRKKK , kenyangg ;)

wooooiit , aku nak sayy sumthingg nie ;
aku sangat mengantukk !!

nak tidoo , 
da lah semalam aku tido lewat , 
sedar tak sedar da pukul 3 pagi .
huhh ~
garagara mengupdate blog saya yangg huduhh nie . 
hhehe , blog sayangg  ,
jangan marahh oke .

nak balikk , tapi kat uma tade kawan .
wait amin balik ,
orr wait kak ana balik ;D


opss, lupe plak aku nak kenal kan amin and kak ana ;D

yang belah kiri ni kak anna 
comel tak ?
comel kan . .
kuat bercakap , cerewet ? tak kot. 
suke kucingg ;D
p/s; saya pon suka kucingg ;D

yang belah kakan ni plak amin ,
adek kak anna satusatunya . 
handsome ta ? ade macam aizat tak ?
hhaha . .dea nie chinese look ,
kuat bersukan , 
and suka bercerita .

ade lagi , dua orang tertinggal . 
yang pertama ; kak ayu , hhaha . 
dea nie cerewte kott , agaklahh 
p/s; kak ayu , jangan marah uhh ~

bila lah nak merasa nasi minyak kak ayu ni ekk ?
adoii, cepatcepatlah kawen yee kak :)

jenggo sazali ? sapa tuh ?
urr , korang maybe tak kenal , 
dea nie abangg sepupu akuu ,
dan dea merupakan taiko kat kampuss aku . 
taiko UNIKL 

hhaha , sudahhsudahh . 
mata aku da neyetimm da nie .
ur , wait lah my lappy da oke . 
aryary aku update blog aku nie . 
hhaha , sekian . 


No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love