3 bulan ?

wahh , cepatnyaa masa berlaluu .
tak sangkaa ekk , kan-3x.












hey babe , tengs for everything yeahh .
buat semua untuk saya .
teman saya , makan dengan sayaa , n segala-galanyaa .


dan ucapan trimass sangat-2 sebab hang out ngan saya 2 hari ini .
auwauw , bahagianyaa saya rasa .
habiskan masa ngan awak , walaupun terlepass beberapa perkaraa


nie saya tujukan lirik lagu buad awak ;


I’d wait on you forever and a day
Hand and foot
Your world is my world
Yeah
Ain’t no way you’re ever gon’ get
Any less than you should
Cause baby
You smile I smile



Baby you won’t ever work for nothing
You are my ins and my means now
With you there’s no in between
I’m all in
Cause my cards are on the table
And I’m willing and I’m able
But I fold to your wish
Cause it’s my command. 



song by ; justin bieber- u smile .

*gatal nak suh dengar , padahal si dia sangat tidak sukaa dekat si justin nie .
-dengar laa lagu tuhh , best sangat awakk


hey kawan , pernah dengar tak lagu nie ?

Ketika makhluk asing datang nak mendekatnya
Melekat alat di lengan hingga tak terpisah
Dia menjadi perkasa bukannya biasa Si BEN 10 (BEN 10!)
Apa saja kejutannya bila kau melihatnya
Berubah-ubah wajah makhluk asing darinya
Hebat licik pantas kuat dan setiap rupa Si BEN 10 (BEN 10!) 
Berbekalkan keperkasaannya 
Melawan kejahatan dunia
Tak pernah gentar walau di mana Dia penyelamat bumi dan angkasa BEN 10 

pernah tengok ben10 or tak ?
haha , ni lagu tema dea .
best kan ? haiiyaa , kalau korang tak kenal sape tuh ben10 ., nie dea ;
 
"mesti korang pernah tengok iklan dea kan ?"
"mesti korang pun sama macam aku kan , tengok citaa nie ?"
"mesti korang nyanyi lagu dea kat dalam bilik mandi kan ?"

hhaha , macam-2 aku tao lah . 

oke . da menyimpang plak citaa aku nie . 
just want to mention pasal aku da 3 bulan couple wif him . 
terselit plak "HERO" aku sekali .
oke , bye .



No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love