wajah rahsia hati .

kisah no1 ; 


RAHSIA :
Keperibadian seseorang boleh dilihat dengan hanya menilai bentuk hidung .
Adakah anda memiliki hidung yang pesek/penyek macam AKU ? bhaha .
macam nie ;
contoh hidung pesek/penyet .
keturunan my mom laa .
adek-2 aku sumenyaa oke-2

 iff yaa , mereka ini yang memiliki bentuk hidung seperti ini 
 merupakan seorang yang kuat berahsia .
Orang yang tidak mengenali pemilik si hidung pesek/penyek ini
 tidak akan dapat menjangka 
perasaan mereka dari semasa ke semasa .
Si hidung pesek/penyek ini cukup ramah dan mesra 
walau dengan sesapaa pun , macam aku .
Mereka boleh membuatkan orang lain cukup senang dengan kehadiran mereka . 
Cuba periksa hidung pasangan anda , 
jika si dia berhidung pesek/penyek  anda harus tahu untuk menyelami hati dan perasaannya . 
Barulah hubungan sentiasa bahagia .

kisah no2 .

You’re Love, Is coming like a freight train
Ain’t nothing gonna stop it,
It’s heading for my heart,
You’re Love, is bigger than a rain cloud
It covered up my whole skies
It’s filling up my heart,
My heart with
Love, Love, Love, Love, Love
More than I ever need
giving me
Love, Love, Love
You’re love’s a permanent distraction, a perfect interaction
a feeling so extreme
I lost my appetite to eat, and I barely get to sleep
Cause you’re even in my dreams
And I thought that I was strong but I knew that all along, this was out of my control
So I fell into your hands, and i don’t know where we’ll land,
I’m just going with the flow
** petikan daripada lagu "loive love love"-hope feat jason mraz

hey , kenaapa malam ini aku touching gylaa b**i ?
aduss , macam nie yang membuatkan bole jadi gylaa.

aku tanak macam dulu lagi . serik + pedih daa ~
aku tanak kehilangan orang yang aku sayang sekali lagi . 
cukuplah sorang da buat saya camtuu .





No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love