bluekk !



Mengisi masa lapang

Memang tidak dinafikan kehidupan bersama family sendiri dengan orang luar berbezaa .Ini dapat aku perhatikan pabila aku bersamaatau berjauhan dengan  family aku diwaktu belajar .Memang berbeza , cukupcukup berbeza .
Perasaan yang aku dapat ketika bersama mereka sangatsangat berbeza . Aku sentiasa tenang dan gembira pabila  bersama mereka . Walaupun kadangkala , aku sering membuat onar dengan adekadek aku sendirii ;D . haha .
Aku juga sangat beruntung kerana hidup bersamasama family aku walaupun dalam keadaan yang bersederhana . Tengs ALLAH , kerana mengurniakan aku keluarga yang sebegini bahagia sekali  .
** cukup setakat itu  mukaddimah aku . hahaha . belo ;D .
Hmm , malam tu (03/02/11) aku tengok movie “ aku masih dara” dan “senario ; asam pedas “ sambil ditemani oleh  my mak , auwauw ;) Hhe , beliau sanggup menemani aku garagara aku tak dapat tidur pada malam. Begitulah mak aku , if aku tak dapat tidur or ape ke . dea sanggup teman aku dan sanggup melayan karenah aku . Mak , terima kasih ;) .
Pagi tu , dari pukul 1 lebih sampai 3 lebih , kami bergelak ketaawa sampaikan adek aku yang tidur kat bilik pun bole dengar dan bangun then p tutup pintu . haha , Kesian kao dek , nak tidur pun tak senang ;) .
 Tapi ape ku kesah , janji aku boleh bantai gelakk .macam  ape jer , korang bayangkan lah , kul 2 lebih , kiteorang terkekeh dek movie tuh . hahaha . if ade hantu lalu time tuh  , mao nyee dea terperanjat , mati secara mengejut buat kaali kedua kot . hahaha
Err , aku and mak aku sukaa gelak sebenarnya .
 so , tak heranlah  rumah aku yang paling riuh if aku balik kampong . haha . macam setan pun ade . kahkahkah . plusplus , aku suka menjerit . huhu .
 sekali aku jerit , mau pekak telinga korang aku kerjakan . tapi kadangkadang jer lah bukannya selalu pun .
 lepas jer movie tuh abiss , mak aku p masuk bilik beliau , and zzZZzz , sementara aku , duk mengadap lappy nie dan buat report sal aini nye aktiviti untuk dimuatkan di dalam blog kuu ;) .
*sekarang aku dah gyla blog kot . huhu . dengar lagu sambil nyanyi sorangsorang .  
huhh! Apesal aku tak dapat tidur niee.
*tulah kao , maghrib2  bantai tidoo . camne tak ngantuk . rasakan !! .
Nie sume garagara gelak lah nie . aik , nak salahkan gelak plak . aduu , parah niee . ko tak payah gelak lahh . diam+seriuss  . haha nak buat tuu ?? dapat ker aku diam ? seriuss? Hampehh . aku memang payah nak seriuss + dengan umur aku yang maasih muda,. lagi lah .
eee , rasa tak seronok iff aku seriuss , better aku berperangai begini jee da cukup baguss . hey , korang yang kenal  aku  if korang tak bole blah ngan perangai aku korang bole angkat kepala oke ;) . and aku tak kesah if korang nak kuutuk aku keer appe  , janji aku jadi diri aku , and aku bukan nya orang lain . ade faham ?
bile lah nak abbess belajar nie . tak larat lah plak tapi bile fikirfikir balik nie sume untuk masa depan aku dan family aku .  haisshh ;) . time aku balik kampong aitu , kawasan Melaka banjir , tapi ade tempat yang da surut , if tak memang aku tak muleh balik lah time tuh . hhuhu .
 err  , okelah . sampai cinie jer lah . aku nak masukkan lagu kat dalam pendrive aku . mao kasi bising sikit dekat kawasan rumah aku . haha . kasi bangun sume orang yang masih lagi membutaa di pagi hari . haha . macam setan tak aku ??
oke . byebye . if ade kesempatan untuk aku menulis / menaip sal yang lebih menarik (act, sume kisah aku tak menarik pun sebenarnya) aku akan post kan dalam blog aku yang agak serabut dan kurang cantik nie . hhe , selamat pagi [4;41am / 03.02.11]


No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love