selamat hari raya

eh , salah plak . "SELAMAT TAHUN BARU CINA"


to all my fren yang menyambut perayaan ini .
Huh , tidak dinafikan aku sangat seronok if ade sebarang perayaan , sebabnya aku akan bercuti . haha .
eh , tidak lahh . bukan macam tuh ,  hhuhu
*cehh , konon . padahal memang suka cuti


disini ade beberapa story yang mungkin tak menarik minat korang .


story no 1;


ermm , aku nak buad pengakuan ,
"aku memang tak reti nak hargai orang langsung"


oke , jelass ? if sapesape nak tao , aku jugak tak reti nak bercakap dengan orang .
apeape pun , aku lebih suka ikut rentak aku sendiri .
tapi kenapa masih jer ade orang tak paham akan keadaan aku nie ?
sebab dari dulu aku da macam nie , so susah nak ubah aku dan susah juagk aku nak ubah sikap aku nie .
sory , aku tak bermaksud nak sembunyikan apeape pon dari yang berkenaan .
cuma aku nak jaga hati yang berkenaan jer .
papepon , maaf sangatsangat if yang berkenaan terasa hati .
its up to youu if yang berkenaan nak benci aku ker ape .
aku terimaa , sebab ni memang salah aku pun .
act , aku langsung tade perasaan kat dea .
aku da try daa nak terima dea, tapi tak muleh ;(
maaf kakak .maaf sangatsangatt ;|


story no 2 ;


hey korang , err . nak tao sumthing ?


de member aku nie , haha . ta payah lah nak sebut nama .
*lagipun korang bukannya kenal pun . huhu .


dea text aku , begini text dea :


dea : tadi saya nak amek duet at bank and check baki , tetibe de rm5000 lebih .
aku ; wah , yeke ? haha . syok ur .
dea ; emm , saya pon tatao mane datangnya duet tu ., then malam tadi saya na check balik , 
        de seribu jep . tu yang saya conpiuss .
*dalam hati akuu gelak .


aku ; aik ? haha . pe ni ? Awak mimpi tak
dea ; mane ade mimpi , saya print kot penyata bank tu .
aku ; yeah , orang salah masuk lah tuu . huhu
dea ;ntah la , tapi besenye kalo da masuk in acc , ne org laen ley tarik balik .
aku ; haha . yeke ? ta lawak la . hhuhu .
*act aku salah bace text dea. haha . lwt= lewat . aku baca lwt=lawak . bengongg ;D


bantai gelak aku bace balik . yang dea nie plak macam tak pelik jee . hahaa ;D
aduu , sakit peyot akuu .


story no 3;




err , lupa nak bawak pendrive lorhh . da wat research sal smoking , aduu .
pe lah aku nie , pelupa sangat . benci+++ yang teramat sanagt ,
payah aku nak wat sumthing if keadaan aku cmnie .
ade sapesape yang ade petua nak bagi pulihkan penyakit ini ;D
if ade , shareshare lah dengan aku , jangan kedekut sangat .
eee , memang menyusahkan betul  .
XOXOXOXOXOXOXOXOXOOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO


story no 4 ;


unline fb jer im bnyk masuk , ade yang aku layan ade yang tak .
malass . mengarutmengarut jerr .
ade budak nie , tetiba im aku  . then dea say ;
"1. hye .
2.macam kenal jer
3. aik ?
4.wk duk mane?
5.melaka kat mane?
6.ohh , chat ngan pakwe ker ?


aku rep gini ;
1.hye
2.kenal ker?
3.aik?
4. melaka.
5. jasin
6.yuup . haha


, haha . aku layankan jerr . budak un . comel .hhehe .


er , times up . i got to go now . 2 jam kat CC , sakit montot aku . haha
sampai jumpaa korang lagi . tengs a lot sebab sudi bace . haha
merepek +  merapu ;D


sekian , terima kasih :)

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love