ahaaaaksss :)

FOLLOWER Aku daa semakin berkembangg , yeayyy ! sekarangg sudahh hampirr 200 orangg  .
Ahakkkksss , ahaaaakkss , ahakkkkss . tebiat ke ape aku nie , 'ahakkkkss' jee lagi tadi . cehhh , padahal sajjaa jeep nak hilangkan rasaa ngantuk yang teramat-2 sangat . gediknyaa mata aku hari ini  . . .rase nak tumbuk-2 jee bagi dea tak gedikk :)
haiissh , ngantuk punyaa pasal aku jadi tak keruan aini . hhe . da lah hampir setengah hari di kiosk membuatkan perut ku berkeronconggg mendendangkan lagu Justin Bieberr "U smile" . . ** eh , ape kaitan dengan Justin Bieber ?? bhahaha . sajaa jee . entah lagu ape yang berdendang pun aku tak tao . Nak kata tak makan , da makan daa . Makanan Ringan ? Makanan Berat ? Sume daa bedal . hissh , agaknyaa kempunan nak makan  McD takk . bhahaha , Sayangg ~ Nak makan McD !!! *Ala-ala Gedik gituu ~~~~


ehemmm , mao dijadikan cerita , dalam pukul 4.20 p.m. ada seorang pakcik niee (mybe staff or lecturer kat campuss aku nie) datang nak beli gula-2 . alahai pakcikk . da tua-2 pun nak still mao makan gulaa-2 kaa ? tak takut gigi hilang kaa ? bhahaahaa , amboii . . jahat kao yaya gelakkan deaa . uuhukk , time nak bayaa tuh , dea pegang-2 gula 'hacks' aku yang tinggal sebijikk , then dea say " bagi saya jee laaa ". .then aku say , "amekk jelaaa . " then bole plak dea senyum-2 doakan aku cenggini , "saya doakan semoga awak dapat suami yang handsome , baik hati , bijak , kaya dan penyayang " . hahaha . tergelakk akuu dan aku aminkan ajeee , mudah-2 an . sapa tao doa dea termakbul . Act ape yang dea say kat aku tuu , sume aku da dapat , cuma korang pun tao  ---->    jodoh sumaa kat tangan TUHAN kan :) .
lepass tuh , aku bantai gelakk jee ngan pakcik tuuu . . penatlaaaa + lapau laa . nak makan roti-2 yang ada kat "kiosk" niee okeeee --------------------------------------------------------------->>  TAMAT!!

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love