ehem . assalamualaikum ~

*tak jawab berdosaa yee adik-2 , kakak-2 , abang-2 , makcik-2 , pakcik-2 , nenek-2 , atuk-2  dan yang sewaktu dengannyaa . disini , menaipnyaa saya disini adalah kerana pada waktu ini aku berada dalam keadaan sejuk yang kurang terlampau dan bosan tahap cipan  adalah unutk memberitahu yang aku akan balik kampung minggu depan . bhahaahaa . lorat nak mamppzzz aku nie ekk Hello Kitty 2 . Semalam , g date bersama sidia. as i mention on my entry semalam  . wa cakap sama luu , best gylaa der . Walaupun ada sesetengah orang say aku punyaa date nie tak seromantik dorang , tak sehebat korang , tak semanis korang , but setiap kali aku bersama si dia , itu lah yang saat-2 yang paling romantik, hebat dan manis daalam hidup aku . . heyhey , "ADEKUKESAH?"  korang nak say apee pun .
---> berjalan
----> ketawa
----->makan :)
------>bergurau
ahhh , seronok sangat .




  •  ni time makan ais krim kat "GELATO FRUITY" 
***inilah Si Dia : NIK HASIF
*yummy , makan aiskrim sengsorangg yee :P

*eh , tak perasan plok , meh makan sekali .

*untuk gigi yang bersinar macam saya ,
gunalah ubat gigi  "DARLIE


* iklan gigi :)

p/s; saya(yaya) telah pun berjaya mengiklankan gigi saya bersama duta ubat gigi DARLIE .TRY laa Hello Kitty 2

Pada sebelah malamnyaa pulakk , gini jadinyaa :

Gambar di : 

a) . bila bergayut , sampai terbaring-2 gitu dalam keadaan mendongak kebelakang memandang lappy . muka still maintain happy lagi .

b) . menyarap plakk daa , letih badan , sakit leher sebab mengadap lappy dengan cara tidak betul  - bergayut lagi? **ish , dengan sapaa lah dea nie bergayut , nak kenaa nie . .***

c) . mata sayaa semakin lama semakin mengecil , akibat terlalu lamaa menunggu :) . muka time nie memang takley nak cover ngantuk daa --------> time to sleep .

d) . Haaa! kan betul . . saya sudah terlelap laa . bhahahahaaaa 

pic nie aku amek time kami ber"SKYPE" . 
Harap maklum , model aku nie seksi sikit + tulangg jee . hhuhu

p/s : awak , "PEACE" . . jangan marahh yee Hello Kitty 2

mood ; hello kitty Valentine icons

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love