kenapaa yee ?

kenapa yee wujudnya masalah ?? masalah nie bagi aku tersangat-sangat laa beban bagi gadis 20-an , even kadang-2 orang tu suka cari masalah macam ' aku ' . hishh , tak faham sungguh . kenapaa yee kakak-2 dan abang-2 sayang ? kalau bole aku nak jee jadi kanak-2 , tak mao jadi ---> remaja ---> dewasa ---> tua . tamao . seksaa , tersangat lah seksaa. aku taip entry pasal nie sebab "Si Dia" in trouble now . Dea keserabutan . macam aku . kesian aku tengok dea . if dea ade dekat kau senang sikit aku nak pujuk dea , tapi dea jauh . even dea jaoh daripada aku , dea always dalam hati aku . Tapi ade satu part nie la yang aku tak bole blah , ayat dea begini , "awak , if saya tade nanti , awak carilah orang yang lagi baik dari saaya" . *rasenyaa gitu . Perghh , kalau tak kenangkan dea tengah serabut , nak jee aku letak hp teruss off kan . tapi dek terkenangkan dea tengah serabut , layankan ajee . . lagipun aku tak bolee lah if terdengar esakan dan sedutan ' cendol ' yang dihasilkan oleh seseorang . automatiknyaa , aku akan terasa macam nak wat 'cendol ' tu jugak . but , aku tahan . . tahan sebab aku tanak susahkan dea lagi . biaalhh salah sorang jee yang buat , if dua-2 t keserabutan yang sedia ada bakal bertambah . . .  . . sabar jelaa dengan apa jua masalah yang melanda . if mudah untuk diselesaikan , maka selesaikanlah dengan bijak.  


No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love