happy happy mondayy :)

heyhey . happy mondayyy ~Cute character girl  . hope korang pun happy yee . Aini , disebabkan tade kelas ,aku rehat jee kat rumah , tapi bukan rehat saje-2 . Sebagai seorang gadiss , (belumm jadi wanita lagi , wanita khusus untuk yang berumur 30 ke ats)Cute character girl  , kena lah rajin buat kerja rumah . hhe . Tapi , aku plak kalau da rajin , rajin betul . bilaa malass , malas betul . Aku memang camni , tak suka disuruh bilaa mengemas . biarlah aku yang buat sendiri , sebab bilaa aku disuruh , memang alamtnyaa "faham-2"lahh   .Cool.


*kepada para-2 sakura , eh silap plak . . kepada para-2 gadis , Jangan contohi sikap aku nie yee  . sangat tidak bagus . Aini aku masak . . hahahaa . Rasa sangat seronok pulak bilaa da lama tak masakk . Walaupun tak banyak , tapi agak menyelerakan laah .


MENU HARI INI ;
1) . Chicken Sambal (Nyamnyammm)
2) . Telur berintikan bawang merah dan ciliapi + sedikit serbuk ' cukup rasa') haha
3) . Keropok lekor (sarapan pagi  tadi punyaa)


*bhahahaaa , tu jee . tapi sedap laa . korang nak rase tak ? mari lah datang rumah Cute character girl




Abes jee masak , aku on lappy aku . pe lagi kalau tak on "FaCEBooK" kesayangan aku tuu ~ sekaligus mukak blog aku yang huduss nie  . On FB , aku mukak inbox dari my sayanggs , dea say sory bout last night , pasal apee itu rahsiaa yee . then , aku im syss tyah jap .




*ngee ~ kecoh lah kao yaya . haha .
lantak lah , "Adekukesah ??"

Jap lagi aku nak p kioskk~ so, aku da malas nak taip panjang-2 . da lah belum mandi lagii ~ 
alamtnyaa , nanti terkejar-2 lahh aku nak bersiapp . ehemmm * aku kalau nak bersiap memang lamaa , tapi kalau da emergencyy ,cincai jee ,silap ahribulan , ta mandi langsung Cute character girl

p/s : To yang berkenaan , imissyouuuu . . jangan nangis-2 lagi yee Cute character girl


No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love