assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh ~

helo helo . haha . korang pe khabar ? sihat ? hmm , kalu aku . jangan say laa . terlebih sihat makk ~ lalaalaaa~  lama aku tak update blog . almaklumlah , orang busy laa katakan . *busy lah sangat . hhuhu . Ehh , korang tak cayaa ker aku busy ?? caye lah yee . minggu nie aku balik kampung (hari rabu aitu ) , hari ini baru balik KL balik . Aku balik pun sebab ade hal . 2 minggu lagi aku balikkkk . *balik lagiii , haishh ~  kali nie settle lah kot hal aku tu . Harap-2 gitulaa . sebab macam menyusahkan aku waalaupun ianya mendatangkan manfaat yang sangat berguna pada aku pada masa yang akan datang . oleh sebaab Balik nie lah , aku kenaa p****** kelass tao . sangat tidak bagus kawan-2 . Sesampainyaa aku kat KL tadi , dalam 2:40pm , aku terus bergegas pergi ke campuss , kerana waktu tu adalah time aku n bebudakk TECHCOM II berlatih/ praktise . dengan keadaan  kelam kabutnyaa aku berjalan  , kononnya nak sampai campus cepatlaa . . takut dorang bising . tersangat lah
HAMPEHH!!! pabilaa sesampainya aku kat dalam kelas , hanya ade sesuku jee bebdak nie yang datangg ~ arggghh ~ aku tension + geram selama 5 minit . . lalalaaa~ SEMBUH dari tension :)


sepanjang aku berada di kampung , aku bergelak ketawa bersama-sama family and kawan-2 adek aku . . *aik , mane kawan-2 aku ??? pupuss da ker ? bhahaaa . ala , kawan adek aku pun kawan aku jugak :) .
haha , petang kami(seperti yang terdapat dalam gambar-2 nie yee) duk melepak-lepak kat "pangkin" depan rumah aku . maen snap-2 picc :
ni tak tahu laa mane satu yg buat gambar jadi cenggini  . 
orang yang amek or salah hp tuu .


muka tak ready , da snap .


eh , si kinar nie maen cak cak ! plak . 



::IBNU SALIHIN::
budak paling nakal+suka kacau orang

p/s: maaf , background belakang agak tidak menarik .



malam tuh aku ajak adek-2 aku ber"POCO-POCO"an di depan rumah  . hhaaaha . kesian adek-2 aku . kena melayan karenah aku yang tak berapa nak betul nie. "Layankan ajee yee adek-2 kuu"
keesokkan malam nyaa pulaa , aku jadi "INDIA" sikijapp . 
lepas dipakaikan sari terus je posing .


wif my lovely person ; ayah saya 


haha , selengaa ~

  • esok ade presentation about "CATHAYFREEMAN" . adess . takutt laa . takut nak bercakap depan orang ramai . 
  • ade oral test -----------> MANDARIN 2 . 
  • ade praktise mandarin *malaaaasnyaa . 
Sekian~





No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love