::moody dayy::

hey my dear peepss , korang buat ape tuh ? membutee jee kee kejee nyeee ? Jeles nie , jeles nie . bhahahahahaaaXD . aduss , berapa banyak 'E' daa . . lalalal~ . korang korang , aini kann aku sedihh sangat . tatao kenapaa . bilaaa aku pikir-2 balik , kenapa and pe kene aku tetibaa sedih ?? kadang-2 tuh rase nak mengamuk and menangis sekuat-2 hati akuu , baru lahh aku legaa . haisshh ~ macam mane nii . if aku ada dengan family aku , expecially mak aku , da lama aku peluk n menangiss sekuat hati dekat beliau . sob~ sob~ . (hujung bulan nie, if tade pape aku nak balik kampung laaa) . korang pernah tak rasa macam yang aku rasaa ? tetibaa jee , tanpaa sebab . macam buduss , tapi da memang macam tuu . aku takleyy nak elakkan sebab setiap kali aku nak elakkan mesti lagi teruk dia membiakk . Err , tatao laa mungkin disebabkan oleh emosi aku yang ada kalanyaa tak betul . almaklumlahh , kerja menimbun , final plak macam nak dekat jee (awal bulan 5 kot) . macam -2 kena pikir , tapi kalau korang tengok akuu , aku nie nampak cool jee , tapi kalau korang jadi aku barulah korang tao yang aku nie tengah cool or tak sebenarnyaa . kadang-2 bilaa tengok aku asyik senyum jee , ade dorang tao yang aku sedang sakit hati dan tahan geram jee dengan karenah dorang-2 tuh . "hello , janganlaa ingat sumee yang korang wat kat aku tuh akan buat aku gembira dan seronok ."Hmm , susah betul jadi aku dan susah jugak if kawan ngan aku . macam-2 tak kena . buat itu tak kena , buat nie tak kena . Nasib lah yee , kalau korang tetibe tengok perangai aku semacam jee or tetibee sound 'malu-2 kucing' tu faham-2 laa yee . HHee , tadi kat campus pun aku senyapp jee ,tak macam biasaa , sampaikan kazen aku, si Amin nak tegur pun takut , takut kena makan ngan aku :) bhahaa , kesian :) . Amin , soryy yee . tadi aku memang tade mood kot . babai XOXOXOXOXOXO

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love