sejenakk bersama yaya :)

ehem , sayang-2 ku sekalian . kau apa khabar aini ?? sihat takk ?
hopefully kalian sihat-2 sahajja :)Cute character girl


Hmmm, letih dan ngantuk . mane taknyaaa , semalam berjaga sampai kul 3 lebih gara-2 nak study "database" .


CER CITE KE-1 Cute character girl


ouhh , test taadi wokk . datz why kenaa berjaga :) . 'Last minute study' lah katakan . lepas test "data" tadi aku p lepak 'kiosk-KOSISWA' bersama 'Amin' wif kak miza,  . 230petang plak aku ade kelas ganti ; Math3 .  esok aku tak pasti laa samaada time waktu "micro" tu ade kuiz or test . malass nyaa . 'presentation tomorrow? tak buat lagi , DAMN !! Cute character girl
 ohh dear , sangat mengantuk aku ketikaa kelas tersebut kerana dikhabarkan cuaca diluar pada ketika itu sedang hujan , sampaikan time nak buat tutorial 'statistic' pun aku terlelap "5minit" (agaknyaa laaa), bhahaaa . tak bole blah betul .
abess jee , HURAYYY's Cute character girl . . .aku teruss lepak dan menaiktarafkan , atau lebih dikenali menyegarkan mata aku yang semakin layu dengan melayan lagu-2 yang ntah pape , sambil memejamkan mataa . Nak dijadikan cerita , sambil memejamkan mata aku tidak sedar yang aku sudahh pun ke alam mimpi yang agak kosong dan gelap gelita . sedar-2 jee amin kejutkan aku sebab nak balik . Arghh , segarnyaa mata aku !!!! . balik ; mood : kegirangan sebab dapat maen hujan , walaupun renyai-2 . . . . . . .p jenjalan jap wif amin dan balik dengan selamatnyaaa .


------------------------------END-------------------------------

oke , daaa ~ Cute character girl

2 comments:

Anonymous said...

datang lg kt sini


jom tgk cara len nk jana duit. mudah dan senang dapat wang
Warung Kopi Klang

Anonymous said...

datang lg kt sini


jom tgk cara len nk jana duit. mudah dan senang dapat wang
Warung Kopi Klang

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love