Salam Rabu yang sangat sejuk .

hay kawan , lamaa aku menghilangkan dri dari dunia blog niee .
 aku bukan sengaja pun nak menghilangkan diri aku nie haa , 
tapi keadaan yang memaksa aku untuk melakukan hal yang sedemikian . 
hmm , act aku sedang dalam keadaan sedikit stress dan dilemma .
 ohh dilemma ? stress?
 sangat tidak bagus kawan2 FINAL da semakin hampir , 
kepala pun hampir gylaa
 


Aini aku memalaskan diri untuk pergi kekelass . 
hhaha .
 ini bertujuan untuk merehatkan otak aku 
sementara waktu  kerana dalam dua hari ini , 
otak aku da macam mesin daa . 
asyiklaa dok memikir jee kejenyaa . 
minggu last kelass memang camnie agaknyaa . 
dengan test yang berganda-2  . 
dulu , time sem 1 n 2 , xdelah separah sem nie. 
waktu last-2 nie boley lah rileks -2 . 
pagi nie pekena nescafe segeraa . memang mantop laa . 
dengan cuaca seperti acuh tak acuh . 
**macam len jee ayat aku nie . haha . 
kejap panas kejap sejukk . 
HAHAAHA . 
petang t ade kelas ganti plak . 
haihh , sir niee . time orang nak rileks kejap pun tak mulehh , 
payah payah payah (!!) 
*ape kaitan plak pic nie dalam entry akuu :$

hahaaa , tinggal lagi 3 hari lagii aku kat kampuss niee . 
tapi dalam masa 3 hari nie jugakk aku terpaksaa menunggu 4 lagi test . 

*sebenarnyaa aku da tatao nak tulis apee lagii .
 nanti aku cont laa yee . 
sebab aku pun malas nak ngadap lappy nie g ,
 sakit sudah mata ini . haha . 
sampai bertemu lagi ye kawan -2 . byee ~
haiyaaa , manyakk loo . bikin gua pusingg sajaaa maaa  
test-2 yang sedia menunggu akuu dalam masa 3 hari nie jugak . 

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love