Happy Mother's Day

Assalamualaikum dan selamat petangg ~  Hmm , lama sangat sudah aku menyepii , disebabkan sibuk dengan pelbagai aktiviti dan juga final exam aku yang sudah berakhir semalam (04/05-07/05) . Alhamdulillah , segalanya sudah selesai , sekarang tinggal waktu untuk mencari pekerjaan sementara tengah cuti sem selama 2 bulan ini . auwauw . Lama tuu . I'm lovin'it :) . Kesian blog akuu nie , lama tak berusik . alang-alang aku tgh free . meh sini aku nak wish :
Selamat Hari Ibu .
kepada para-para ibu yang berada di atas muka bumi ini :)
hanya ucapan sahaja lah yang saya boleyy berikan :)




 Buat pertama kalinyaa aku ta peluk mak akuu di hari yang sangat berhargaa buat kaum-2 ibu di Malaysia yang panas ini . Memang sedih , lagi - lagi bilaa mak aku text aku say cenggini  : "Kesian mak , tahun nie takde sape yang nak peluk mak . anak-anak mak sumenyaa jauh-jauh . sek bek ade adek lagi dua orang" . Ish , aku sabau jee laa . Tapi tipu lah if aku tak sedih bila dapat mesej cenggitu from my mom . Aku hampir-2 menitiskan air mataa lahh , gitu .  hm , apee boley buat . Kita Sabao je laa . Act , aku memang rapat gegyla ngan mak aku . Aku if balik kampung , duk melekat je lah ngan mak aku . tidur pun nak sesamaa , sampai kan ayah aku pun redhaa jelaa kan sebab kena tidur kat depan tb . huhuhu . **sesungguhnyaa , ayah aku sangat baik . Memang aku tak nafikan yang aku tersangat lah mengada-ngada ngan mak aku , tapi aku tak boleh nak jauhkan diri aku dari mak .


'Mak , kau lah segalanya buat akuu , tanpa kau hidup aku tak bermakna apaa - apaa . Kau sanggup menjaga dan mendidik aku tanpa mengira waktu . Sanggup melayan karenah aku yang agak menjengkelkan ini . Sanggup menunggu aku tanpa jemu , sanggup melakukan apa sahaja untuk aku . Aku takkan lupakan Kenangan kitaa bergelak ketawa sama-sama , makan sama-sama , tidur sama-sama , dan segala-galanyaa . takkan ku lenyapkan kenangan itu walaupun kita berjauhan untuk sementara waktu ini . Dan aku anggap ini semua sebagai satu dugaan dan cabaran untuk berjauhan dengan mu mak . Insyaallah , suatu hari nanti aku akan membalasnyaa dengan memberikan kau kebahagiaan yang takkan pernah kau lupakan . Terima kasih banyak-2 mak . Sayang makk ( ! ) '. 




            




No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love