ImissHim

              i miss him so damn much ,  swear ! i miss him laa . Gamaknyaa , aku lama gylaa lah tak jumpaa dea , sebab seminggu lebih kot dea balik Terengganu  . Hiayaakk . y u stay jauh bebenau . duk area Melaka sudah lahh . haaahaa . 
               Tapi 2 hari lepass aku da abiskan masa ngan dea , 1st ,lepak kat KLCC . Even esoknya aku ade paper aku tetap nak keluar just to see him ;) and semalam kami berkaraoke di SOGO bersama-sama kakak sepupu aku , adek dan jugaa si dia , Nik Hasif . Duration :7.00pm - 9.50pm laa :) , lama kan . maghrib pun sodok jee . Semalam before dea sampai kat tempat kerjaa syss anna , de ke patut nak bongak-2 aku . konon nak suprise lah tuu . hhaha , dea ta tao yang syss anna da gtao aku yang dea nak datang . so aku pun bongak la dea  and ye kan ajee setiap kata-kata dea tuu . ,siap say dea kat klang lagi tu ngan kak myraa wif her future fiance, ta bole blahh . haha . memacam laa jadi semalam , sampaikan aku rasaa nak tergelak pun ade . hahaha . 
              Anyway , tengs to kak Anna sebab belanjaa kami karaoke sambil membuncitkan perut . hhaha . memang sedap (!)  . Even sekejap jee aku luangkan masa dengan dea , tapi aku rasa puass . 




Gambar hiasan . 

*sebenarnyaa beliau sangat geli + takut akan kucing , meow meoww ~



Dulu , dea ade post poem buat akuu . ni plak antara poem dea yang aku minat laaa . 


See , pepagi lagi da post poem kat aku . hhaha . apeape pun aku appreciate poem-poem yang dea pernah bagi kat akuu . bagi akuu , aku rase aku lah orang yang bertuah sebab before this tade sape pun pernah buatkan poem untuk akuu  , and aku rasaa sangat beruntunglaa . okay , byee :)
nickhasif.blogspot.com if korang teringin / berminat untuk membaca segala poem-poem dea tuu yee . have a nice evening :)

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love