panas panas panass :(

Hari ini aku rasee memang panass gegylaa laa weyh ,
 nauzubillah panass (bahangnyaa) . 
da laa lidah aku pedih ,
 sebab makan roti canai sardin kat Dulang tu panass-2 .
 hambik kao yayaaa . hahaaa C(:  .
 aku keluar panas , masuk bilik panass ,
 duk kat depan tB panass ,

 hissshh , panasss



untuk dijadikan ceritaa , 
aku pun bermuhasabah diri laa dengan keadaan yang sebegini hebatt , 
Sabarr ~ 
aku memang tak boley blah laa aini . 
Tetibaa rasaa rajin semacam , 
bese aku time-2 sejuk laa rajin , panas-2 noe malass sikit .
 agaknyaa Jin da menyelinap masuk dalam badan akuu  .
 haha . Esok aku ade interview for a job ,
 gementarr :( , tatao nak jawab pee t . 

♥♥♥Oh GOD !♥♥♥ pliss help me for tomorrow yaww ~
i really really need your help . 

MoM ♥♥♥, doakan Along yee :)

Nik Hasif , Doakan sayaa jugakk ♥♥♥

2 comments:

~SYAZ~ said...

gud luck for interview esok :D
tapi betol lah sekarang tempat syaz pon panas..
bahang gila kot..
hujan pon dah lama tak turun..
walau apa2 pon bersyukur kat Allah dengan cuaca yg diberikan kepada kita :D

ceritaSAIA ^_^ said...

tengs syazz . yee , saya bersyukur ngan apee yang allah berikan , tapi kurangkan lah sedikit panass dea yang semakin mnjadi-jadii :)

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love