merepek sekejap (!)



kehidupan ..

korang tao ape itu kehidupan


bagaimana pulaa dengan kasih saayang ?


korang faham/tao ape itu kasih sayang ?
 hmm ,aku pun tatao sebenarnyaa , hahaaaa . 
korang boley bagitahu aku tak ?
 plisssh plisssh plisssh  (!)


cuma disini aku nak korang tahu yang kat duniani tentang
 masalah  kehidupan dan kekurangan kasih sayang yang tak
 semua orang dapat dan tak semua orang mampuu berikan .
 haih , dunia dunia


 jadi nak tanak ,aku kena lah selami serba sedikit tentang kehidupan aku 
yang penuh dengan pelbagai dugaan yang aku sendiri tidak jangkaakan .
 tapi aku tidak berjaya selami apa itu kehidupan . 
yang aku hanyaa mampu selami hanyaalah kasih sayang .
 bagi akuu , kehidupan sangat merumitkan , 
sehinggakan aku sendiri tidak peduli sedikitpun soal kehidupan akuu . 

So now , when i wake up , for the first time i was thinking bout my future and my life .
 wow , sound dea macam baguss . 

tapi pasal future nie , aku rasaa payah cikit .
ntahlaa tetibaa je ada dalam pale otak aku ,

 mungkin da sampai masanya untuk aku berfikir secara MATANG  (!) hahaa .
 
*jangan nak matang sangat laa sayang  .


 act aku sendiri pun tatao nak buat ape for my future . 
but yang pasal life tuu aku kena pertimbangkan . 
sebab zaman sekarang tak sama macam dulu .


 nak dijadikan ceritaaa , telenovela lagi best :) .

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love