merapuu (hari tanpa waktu)

hahaa , manyak lah kai punyaan merapu  tade maknenyaaa . hari ini adalah hari bebas sedunia . hahaaa . masing-2 wat hal sendiri , abang2 , kak ana , angah (sepatu merah) dan tak lupaa jugak aku . kak ana , hang out dengan kawan dea , angah dengan geng-2 Ramly's dea , aku plak mestilah sebok dengan bf aku sendiri . hahaa . orang ade boypren lah katakan . hhe . kan sayang :) . pagi temankan awak g gunting rambut , pastuu sayaa merajuk-2 , hhe . kelakar plak , pastuu kitaa g makan kan sayang . balik dari makan , gerimiss teruss hujan lebat . awak lepak rumah sampai tertido2 .  lepass bangun tido , awak jemput angah balik kerja . maaf , saya agak malas nak tukar seluar time tu . hhe . trimass sebab da amek then hantar dea p kerjaa balik . balik tuu kita keluar kan sayang . kitaa lepak kat mamak "PELITA" mende ntah . kan kan . makan punyaa makan , kenyang lah plak . **dah makan mestilah kenyang . hhuuhu . trimass sekalii lagi kerna sudah bagi saya makan .  balik tuu singgah rumah jap . egt nak balik teruss , tapi teringin plak nak p Tasik Titiwangsa memalam gini . time tu baru pukul 9pm , pe kesah . hahaaa . tnyaa abg jalan nak p sana . sampai lepak2 sambil hirup udara nyaman+sejuk , sambil borak2 kosong . auwww . hhe . tak lama tu awak ajaak saya balik . the end . 
hhahaa . tetibaa gelak pehal kao minah ? hmm , just nak tunjuk pic yang diambil oleh aku , model adek aku sendiri , model shawl .hahaaa .
nak tengok yang len , p jee kat fb dea yee .




okay , babai .

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love