YEAY, Orang KAHWIN (:



Huuhayy.. Morning peepss (:  \_(ツ)_/¯ 
How u today ? feel good or bad ? SO, ape pun mulakanlah hari ni dengan bismillah~
 Cuti-cuti bangun je macam biasa lah tugas aku kat rumah ni basuh pinggan je. If aku terlebih rajin aku buatlah ape-2 yang patut selaras dengan kerja-2 maid kann. Hahaaa..
 Pastu melepak on lappy dan seterusnyaa on facebook lah , biasalah "Hantu Pesbuk"  .....
Hahahaaa, ishh~ jangann nak fanatik sangatlah kan kat facebook, korang pernah tengok cerita "setan facebook" ? Layan facebook sampai hantu kejar-2 ... Woiiii, aku tanak gituu.. Sekadar untuk menghilangkan bosan di hati boleh lah. hhehe. Ape lah yang aku duk membebel dipagi hari inii. Act, topic aku hari ni kahwin lah. Bukan aku obses sangat, tapii saje-saje jeee~ 
 Memandangkan hari ni hari minggu, mestilah ramai orang yang akan mendirikan rumahtangga kann. Aku hanya doakana mereka semoga berbahagia hingga ke anak cucu cicit nantii  ~ Aminn (:
#sapa yang tanak anak dia tu, meh sinii bagii hakuhh :P 

 Hari ni memang banyak undangan jemputan perkahwinan, tapi dorang bukan jemput aku pun. Kahkahkahh..  Jemput mak bapak aku jee ~ Hahaa. Tapi alang-alang dah jemput tu memanglah anak kena ikut kan . Lalalaaa. Dapatlah aku makan FREE hari niii .. Yeayyy. Makan makann dan makann jelah kerja kau dayahh uiii. Manaa tak naik tembam badan tuu . Haishhh ~ Aku tengah geram niii !! geram tahap gabann niiiii........... geram sangat sangat, geram sebab mak aku tak siapkan baju aku tuuu. Haduiii. Tak dapatlah kan nak mengglamour dengan baju baru kann. Pakai jelah baju lama kan. Bukannya aku selalu pun pakai baju kurung. Asyiklah dengan jeans jeans jeans, sampaikan jin pun skang dah tak tau nak pakai baju apee kan ~ WATLEK dah kan .  Hahaaa. Sebenarnya, aku suka pergi rumah orang kahwen sambil tu tengok-tengok tema majlis dorang (: I loike warna-warna nya dear (: Pandai dorang pilih warna-warna bagi menaikkan lagi seri majlis dorang ~ HHhehee. Tapi kalau aku rasa tak cantik je (ala kadar) pun kena suka jugak.. yelah, dah makan FREE kan, dapat plak tempat dia tu makanan camBEST je kan. Sapedek lahhh tanpa hiraukan orang kiri kanan... Hahaaa.. Oklahh, nak cari baju cantik-2 . Kejap lagi nak pergii dah. Byeee sayanggg-sayanggs sekalian ..

REALITI ALAM PERKAHWINAN :
http://www.facebook.com/pages/Realiti-Alam-Perkahwinan/114526911912691?ref=ts (klik sini untuk lihat)

 Saya tidaklah mencari wanita yang cantik jelita. \_(ツ)_/¯ 
 ♥ Saya tidaklah mencari wanita yang kaya raya berharta. \_(ツ)_/¯ 
 ♥ Saya tidaklah mencari wanita yang tinggi ilmunya di dada. \_(ツ)_/¯ 
 ♥ Saya tidaklah mencari wanita yang bijak pandai semua perkara. \_(ツ)_/¯ 
 ♥ Saya tidaklah mencari wanita yang cukup sempurna keseluruhannya. \_(ツ)_/¯ 


Dan kerana hal itu juga..
MAHAR ku untuk bakal isteri tidak setinggi mana,
wang hantaran juga tidak berpuluh ribu RM dibelanja,
barang hantaran juga tidaklah ramai dayang yang membawa,
tapi cukuplah lafaz akad nikah, ijab qabul kerana redha Allah Azza Wajalla.

Pesanan Ustaz Idrus Kepada Lelaki
♥ Jangan pikat wanita kalau anda tak bersedia cintakan dia.♥ Jangan buat wanita tu jatuh cinta kalau anda tak cintakan dia. ♥ Jangan memberi wanita harapan kalau anda tidak pasti. ♥ Jangan sakitkan hati wanita kalau anda tiada hati untuknya. ♥ Jangan mainkan perasaan wanita kalau anda tiada perasaan untuknya.♥ HARAM jika jadikan wanita itu kekasih tetapi tiada niat untuk nikahinya         




#semua ni aku amek kat REALITI ALAM PERKAHWINAN~ hhehee . if korang nak tau lebih lagiii korang ley klik je kat link tuu .t terpacul lahh kat pesbukk t (: Ok, Asslaamualaikumm 

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love