Thanks Ya Allah (:

        Hye peepss (: sudah makan ? Jangan makan malaam nanti gemuk :P Alahaii mandai je nak cakap kat korang yang suka makan malam tu, orang yang menaip ni pun sama .. cuma aini pecah rekod laa kan aku tak makan seharian .. Just berbekalkan soyaa bean jee. Tu pun tak habis  lagi, sapa nak pegi amek kat esboQ aka peti ais tuu. Hahaaaa.


        Korang korang, aku nak kasi tau nii, aku happy laaaa harii niii, selama 48 jam berdukacita akhirnyaa aku mohon pada-Nya agar hatinya lembut untuk memberi sedikit peluang ( last chance ) untuk aku berubah .. Alhamdulillah, sumpah siyes miyess, aku mati kutu tanpa dia disisii T___T Aku rasa takde denyutan jantung dia, tiadalah denyutan jantungku... Tiada senyum dan ketawa dibibirnya, tiada juga aku... Kata orang dulu dulu uyang masih sekarang digunakan, sehati sejiwa ..


Dengan sedikit semangat yang dah aku dapat, insyaallah aku akan berubah menjadi seperti wanita seperti inii :P

insyaallah, korang doakan aku berjaya yee :)



bak kata RAP : 

CINTA yang kecil itu rapuh, jangan pula CINTA yang lebih besar itu roboh. Percayakan janji-



janji Allah bhw di akhirat adalah penawar paling mujarab untuk menghadapi keperitan ujian 


hidup di dunia..... 




Jadilah pasangan yang baik. Insya-Allah kita akan menarik segala kebaikan untuk diri kita dan 

seluruh ahli keluarga. Baik tutur kata, manis senyuman dan mudah memberi kebaikan, itulah 

nanti akan menawan hati pasangan kita. Itulah hukum daya tarikan – law of attraction – 

............

Pada diri manusia ada daya tarikan yang saling berhubung dengan daya tarikan manusia lain. 

Maksudnya, jika kita positif dan orang lain juga positif, maka kita akan mudah tertarik dan

(ღ¸.•´¯)♥ Jika anda jatuh cinta pada seseorang , sentuh la dengan kata hati anda serta berdoa 

lah , jika dia memang terbaik buatku kau dekatkanlah hati ku dengan hatinya Ya Allah, jika dia

 bukan yang terbaik jauhkanlan aku darinya"ღ¸.•´¯)♥)


Mungkin ini adalah cara yang terbaik untuk aku mendekati dan beramal kepadamu, ya Allah ~

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love