Happy Ramadhan & Eid Day

     


      .. Assalamualaikum kalian.. Kalian semua sihat ? Alhamdulillah lah hendaknya, semoga kalian sentiasa diberkati Allah S.W.T :) Lama akak menghilangkan, bukan disengajakan.. Almaklumlah, bulan puasa ni time takde kelas akak terus pecut balik kampung (KL-Melaka : Melaka-KL).. Nak berbuka sekali dengan family.. Rasa tak sempurna kalau family tiada disisi.. Kadang kadang akak terbayang, macam mana keadaan orang yang anak yatim and yang yatim piatu masa puasa and raya nii.. Sedih kadang bila teringatkan member member yang dalam keadaan ni.. Opss, lupa pulak mau wish kat uols, rasanya masih tidak terlewat lagi kan...  "Selamat Menyambut Bulan Ramadahan & Selamat Hari Raya Aidilfirti"






       Maaf zahir & batin


            .. Pejam celik pejam celik, tinggal seminggu je lagi kita nak menyambut hari gembira ni (hari raya).. Akak satu hapah persiapan pun tak gerak gerak lagii.. Next week (Isnin) baru lah terkocoh-kocoh nak kemas 1 rumah.. Tak sabar rasanya nak tukar langsir, tukar sarung kusyen, beli baju raya, cari kasut raya .. Kuih muih sedang memanggil manggil untuk dibelinyaa... Adik (Angah) da beli baju&kasut dah, hijau ikut tema bf dia tak ? -.- Baru plan nak berPINK tahun nii, tapi apakan daya .. Tapi mak cakap kalau nak random , ikut laa. Kalau ikut Incik Bf dia berPurple.. Whatever laa tema mende pun, janji akak dapat celebrate with family akak & him.. Err, Pengalaman pahit bila nak raya (11 Sept 10), akak alami tragedi yang teruk seminggu sebelum nak raya. . Memang akak tak sangka yang tragedi tu terlalu parah sampaikan family akak tak raya.. Hope di bulan yang mulia ni, akak lebih berhati-hati dan selamatlah hendaknya~


            .. Heii uols sekalian, marilah sinii kejap duduk sebelah akak, akak nak gossip gossip sikit niii.. hhihiiiii.. Akak sekarang dah ade pengarang jantung hati dah, shhhhhhuhhhh (jari dimulot)~    Walaupun macam sekejap je kan akak baru diJANDAkan, tapi rasanay dah dekat 5bulan jugak laaa .. Now,alhamdulillah akhirnya akak dapat accept that guy so makin berseri-seri lah hari-hari akak dimasa ini dan masa akan datang.. Guy tu pun akak kenal waktu school dulu, dari form 1-4, starting form 5 akak dah tak nampak dia.. hhihi.. Helow Helow Helow, akak ade cerita menarik disebalik pertemuan kami nii, errr -.- tapi let me keep itself la ..


♥  My Apple Pie  ♥
♥  Abdul Adnan bin Ramli  ♥
♥  21 years old  ♥
♥  2 Nov 1991  ♥

Okay, he's mine yaw 


              .. Akak act memang mudah sayang kat orang, tapi untuk cintakan orang tu take time lah jugak ... Macam yang kak sepupu akak bilang, "cinta kau ni 10% jee untuk mana mana guy".. Akak senyum je.. yang penting sekali, now i can accept him and i love him as much he love me.. Allah sentiasa beri kita kebahagiaan kalau kita ikhlas untuk orang itu.. Bila kita nak diri kita ni dihargai, kita juga kenalah hargai orang tu.. 

                                                     Heehuww ♥ Ni me with him pulok 



♥Ibu sayangkan Ayah


♥Just the way we are

             .. Ibu harap kita dapat bersama sampai akhir hayat kita ..

  .. Insyaallah, dengan kehadiran sidia dapatlah menyinari kehidupan akak yang makin kelam.. Akak tak menafikan yang dia memang appreciate akak even akak banyak kelemahan, means dia terima akak seadanya .. Kami sebaya, kami satu sekolah, dan yang paling penting kami giler gilerr.. Tapi yang penting bagi akak, "kita lah kawan, kitalah couple,kitalah hubby baby" ... 
               ..  korang doakan kami happy ending yee, akak dah tak sanggup dah nak main patah hati patah    hati nii.. makan diri dik uiii ... Mari akak nak kongsi sikit dari "Sebutir Kasih Sejuta Sayang" nii : 


♥ CiNtA ♥
Kalau saya ada kuasa PETIR, saya akan GEMURUHKAN cinta kita seperti GURUH di langit...
Kalau saya ada kuasa API, saya akan HANGATKAN cinta kita seperti KEHANGATAN api...
Kalau saya ada kuasa AIR, saya akan TENANGKAN cinta kita seperti air yang TENANG...
Kalau saya ada kuasa ANGIN, saya akan DINGINKAN cinta kita seperti KEDINGINAN angin...
Kalau saya ada kuasa TANAH, saya akan KUKUHKAN cinta kita seperti KEKUKUHAN tanah...
Kalau saya ada kuasa CAHAYA, saya akan SINARI cinta kita seperti BINTANG yang bersinar...

Kalau saya ada kuasa KEGELAPAN, saya akan GELAPKAN hati orang lain supaya orang lain TIDAK AKAN MENCINTAI AWAK SELAIN SAYA...(♥,♥)



RINDU ♥ 

Jika kamu RINDUKAN seseorang, PEJAMKANLAH MATA MU dan Ucapkanlah:

“ Ya Allah, aku rindukannya kerana-Mu Ya Allah, Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepada-Mu. Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku, tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia.





Heeehuwww, jiwang tak akak malam nii ? Kann .. Okayy, kata-kata romantis akak ni buat akak rasa memulas la plak kann, hahaaaa.. Err, sampai sini lah yee malam ni punya bicara&typing.. Letihlaaa pulak, badan pun melekit.. Sampai ketemu lagii.. Bubyeee Ols :) 




     














No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love