cinta tak selamanya INDAH

Assalamualaikumm. . 
Cintaa oh cintaa . 
aku masih terkapaii-2 mencari apa itu cinta sejati . 
Cintaa yang sanggup digadaikan bukan lahh sebuah cinta yang sejati .
Ye, cintaa tak selalunyaa INDAH. 
Itu yang berlaku sekarang kat aku . 
u know what, ianyaa hampir hampir berakhir. 
Dia da tanak amek tau pasal aku, weyh . 
Aku buntu sekarang nie .
Aku tanak kisah aku berakhir dengan kesedihan, kepedihan, kesengsaraan etc , macam dulu-2 , tanak :'( . 
i want to be with you . .





mood : terkapaii-2 , tercarii-2 , E M P T Y (!) That's good. F**K off  :/ ------> *patahhati*


mampukah luka dihatinya mampu terubat ? 
mampukah sengsara dihatinyaa bakal hilangg untuk selamanya ? 
mampukah aku kembali ke dalam hatinya ?
 mampukah dia menyayangi akuu seperti dulu ?
 mampukahh diaa ??
i may not perfect , but i am what i am and that should be good enough for you . . 
but i'm wrong . u always think that i'm not good enough to u . 
Aku masih mencari-2 lagii jawapan itu . 
Aku kadang-kadang terfikir , kenapa akuu sayang sangat kat dia .
Oh Tuhan ,Kau berikan lah aku semangat untuk meneruskan kehidupan ini ya allah . maafkan lah atas segala kelalaian aku di dunia ini . 
selamatkanlah aku daripadaa dunia kegelapan ni , ya allah :( 
Amin amin , ya rabbal alamin ~




No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love