Selamat Kembali :)



Tajuk entry akuu selamat Kembali ?? Selamat apee yee . Mesti korang tertanya2 kan kan kan . hmm , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & SELAMAT KEMBALI ke KELAS laa . takde mende pun . haha . Hmm, rinduu nak taip2 kat blog aku yang tak berapa nak lawa nie. Lama gylaa akuu tak update kan . al-maklumlah kan, bz je manjang kan, beselah as a student kann , dorang takkan dapat larii darii homework-2 yang lecturer dorang bagii kann, termasuklah kerjaa-2 yang dibuat "last minute" olehh kebanyakkan student macam aku nie kann. Ehem , jangan nak mengata aku jee kejeenyaa , korang pun sama jugakk kan .  Hmm, kadang-2 bilaa daa on blog , tatao nak tulis apee , asal bukak jee kejenyaa mengedit je , tapi tak pernah plak lawaa kann . As usual , bila da masuk sem baruu(bulan 7) ni jadual bertukar lah kan, so sekarang my jadual banyak yang free . except harii rabuuu je padat sikit . tapi ade kukesah , janji dapat cuti 3 harii daripada 2hariii . tapi tahun nie agakk mencabar jugaklah kann sebab jam kredit akuu tak sepertii selaluu . so, nak taknak sem depan kenaa lah habiskan semua subjek ataupun secara automatik aku akan diextendkan. So,sem nie aku kenalah mantapkan sume MP akuu okay,habiss. Masuk bab raya plak kan , tersangat lah sedih kann, bilaa harii raya aku dipenuhkan dengan duduk di dapur&masak . GERAM GERAM . lagiii satu hal lah kan , baju raya aku tak siap lagii masa raya pertama tu, so secara automatiknya aku tak raya lah kan . raya pertama dihabiskan dengan masak, melayan tetamu yang datang berkunjung dan lepas tu, tidur. best lah sebab akuu memang betul-2 keletihan bcoz malam before raya aku, ayah dan adek-2 aku bertungkus lumus mengemas rumah dan juga menyiapkan bahan-2 untuk dimasak dipagi harinya manakala mak aku sibuk menjahit lagiii . Kesian~ Ape boley buat kan :) da nasib tukang jahit memang macam tuu . okay, raya pertama aku hilang camtu jee , no salam-2 aidilfitri dan makan bersama. How come. Masuk raya kedua, yeayyy :) 



okayy , gembiraa setelah baju raya aku siap,
even pada rayaa keduaa pun.
masih mampu tersenyum sebab da pakai kan
walaupun perasaan raya da hilang .

ape pun tak boley . haha
hanya mampu tersengih selepas dapat duit raya 
yang banyak


otw g segamat .
udaa dan aku sempat posingg even waktu 
tu daa petang nak p.
mau jumpa nenek ,makuda,mak itam dan mak lang.
wahh, duit rayaa :) 



pedulikan pic nie ,
 muka adek apit ngantuk memanjang kalau dalam kereta :)
yang angah tetap anggun dalam warna merah.

okayy , tamat bab pic yee . maaf , aku tak dapat sertakan pic mak dan ayah aku . Beliau pun pakai baju merah lebih kurang macam kami pakai jugak .Lepas raya kedua tuu , maka bermulalah perjuangan akuu kat dapur bersama mak dan adek-2 akuu . wah , siyess , memang penat . Dengan kawan-2 adek aku datang, jiran aku , dan sepupu sepapat aku datang .wa cakap sama lu , kawan wa datang pun waa tak sempat nak layan . kesiann , maaf yee kawan2 yang datang masa raya ketiga tuu . hhehe . mekasihh sangat lahh sanggup datang dan menunggu akuu time akuu bz dengan dapur .  okay , tamat bab raya . Ahad bersamaan 3/9/11 pukul 5.00pm, aku , angah dan akk sepupu akuu nak balik KL lah plak kann . Balik ramai2 baruu syok wokk , selalu aku balik sorang-2 jee . Boringg .okay ,i gtg . ade mase nanti aku update lagii yee . jum mandii , hhehe . akuu bulum mandii lahh . OPsss , lupaa plakk akuu kann , Hari ni , malam ni jugakkk , kucing akk sepupu aku matii ,semoga rohnyaa dicucuri rahmat . Amin~ 


*maaf , sebab penggunaan Perkataan "OKAY" yang terlampau banyakk .



No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love