Dua Dalam Satu (2 in 1)

Assalamualaikummm . . haaaaiii semuaa . Apa Khabar Hari nie ? Sihat tak? Harap-harap u'olls sihat lah yee, berada disamping orang yang tersayang. Sayang-sayang jugakk .2in1?? Ape kebendaa nya tuu ? Milo peket ker? Baju dalam@selua dalam ker? or rotii potong ker ? ish , apee niiii . nak tauu nakk tauu . hahahaaaa. Hhaaa, korang mestii nak tau kan ape yang 2dalam1 niii kann . kannn . kann. ?? haa , ni nakk bagitauu lah, 2in1 yang aku maksudkan tuu adalah , "Majlis Pertunangna & Majlis Berkhatan".....Majlis nie berlangsung 2 harii 1 malam(tidak termasuk persiapan pelamin dll) Hmm,okayy nakk start citer dah nii . Hari Jumaat, bersamaan dengan 30/09/11, di sebuah kampung(kampung aku) di Sagil, Sebuah pasangan telah disatukan dengan ikatan "pertunangan", ahakks, bulumm "nikah" lagii yee . OK, pasangan yang aku maksudkan tu adalah Kak Ayu(Irdayu Rashid) dan Abang Am. Kak Yu ni akakk sepupu akuu . HHeHHe . Hmm, Kalau na ikut orang dulu-dulu/old sch, dorang start dengan "Merisik",kemudian "Bertunang"," Nikah" dan terus "bersanding" .... Am i right?? if tak betul , mintakk maaf lah sangat-sangat yee , bukan apee, aku tau pun sikit sikit jee. Almaklumlah, budak baru nak hidup kan ... Ok,nak dijadikan celiita laah kan , aku memey datang majlis nie  lambat sikit, sebab ada urusan yang memey tak dapat nak dielakkan, memandang aku yang pulang ke kampung lewat malam(29/09/11), so akuu tak dapat lah nak stay kampung lamaaa-lamaa. Even 2 3 hari b4 majlis, banyak mende yang tak siap lagiii(contohnya, hantAran dll),Kak Yu, Kak Ana & orang yang berkenaan tekun dalam menyiapkan segala perkara bagii menyempurnakan majlis berkenaan . OK, ni antara gambar-2 masa harii Pertunangan tuu .





buat masa sekarang bii , satuu je lah yang dapat akuu bagii . nak tengok yang selebihnya,p jee kat FB akuu or terus klik sebelah nii :http://www.facebook.com/media/set/?set=a.268156906549219.71056.100000647349243&type=3 untuk tengokkk yee. sampaii disinii sahajaa . babaiii . 

*nantii aku update pasal akuu p convocation abggg BF akuu di UTP(Universiti Teknologi Petronas)

No comments:

follow here (:

:: My History ::

>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Anniversary tickers
>
Daisypath Happy Birthday tickers
Pucca In Love